Αγορές Online

Τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο eshop πιθανόν να μην τα βρείτε στο κατάστημα. Αν σας ενδιαφέρει να κάνετε τις αγορές σας από το κατάστημα μας επιβεβαιώστε πρώτα τηλεφωνικά την διαθεσιμότητα τους. Υπάρχει δυνατότητα προ-παραγγελίας και παραλαβής μετά από επικοινωνία.

Πως μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία;

Μπορείτε να παραγγείλετε με 3 τρόπους:

1/  Με καταχώρηση της παραγγελίας σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop).

2/  Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2310-270043 (Ώρες παραγγελιών : Δευτέρα εως Σάββατο 08:30 – 15:00).

3/  Με μύνημα μέσω του live chat.

Ποιές είναι οι επιλογές παραλαβής;

Μετά την επιλογή των προϊόντων στο καλάθι σας σας δίνεται αναλόγως του βάρους και τις διεύθυνσης αποστολής μία ή περισσότερες επιλογής αποστολής προϊόντων όπως παρακάτω:

1/ Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών.

2/ Αποστολή με μεταφορική εταιρεία.

3/ Κατ οίκον παράδοση (Ισχύει μόνο για την πόλη της Θεσσαλονίκης).

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος της παραγγελίας, το σύνολο της παραγγελίας, διεύθυνση αποστολής και τον τρόπο της αποστολής που θα επιλέξετε και υπολογίζετε αυτόματα κατά την υποβολή της παραγγελία σας.

Τι επιλογές πληρωμής υπάρχουν;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους παρακάτω τρόπους:

1/ Αντικαταβολή (Πληρώνετε κατα την παράδοση της παραγγελίας σας με κόστος 2€)

2/ Τραπεζική Κατάθεση (Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σου (oXXXXXXXXX) ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα. Οι λογαριασμοί Τράπεζας αποστέλλονται με email μετα την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας).

3/ Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα. (Οι πληρωμές σας υποστηρίζονται από τις υπηρεσίες πιστοποίησης κατόχου κάρτας Verified by Visa και MasterCard SecureCode των Οργανισμών Πληρωμών Visa και MasterCard αντίστοιχα. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν ως σκοπό να σας προσφέρουν πρόσθετη προστασία όταν εκτελείτε πληρωμές από το web με την κάρτα σας, εφόσον έχουν ενεργοποιηθεί από την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας που χρησιμοποιείτε κι εφόσον έχετε ήδη αποκτήσει ένα προσωπικό κωδικό (pin) που θα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για τις πληρωμές στο web, ακολουθώντας τις οδηγίες της Τράπεζάς σας.ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακόμα κι αν η εκδότρια Τράπεζα της κάρτας σας δεν συμμετέχει ακόμη στις υπηρεσίες Verified by Visa και MasterCard SecureCode, η συναλλαγή σας θα γίνει κανονικά αποδεκτή και θα εκτελεστεί με ασφάλεια)

4/ PayPal με χρέωση 2€ ανά παραγγελία.

Αποστολές εκτός Ελλάδας

Αποστέλλονται παραγγελίες εντός Ε.Ε. με την εταιρεία ταχυμεταφορών DPD

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί μπορεί να ακυρωθεί ή να τροποποιηθεί.

Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί δύναται να επιστραφεί με δικά σας έξοδα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής και εφόσον οι αρχικές συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μετά την παραλαβή της παραγγελίας στο κατάστημα μας και ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις αναλόγως του τρόπου πληρωμής που επιλέξατε. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310-270043.

Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την αλλαγή των στοιχείων.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

1/ Τηλεφωνικά στο 2310-270043 & 6972-036971

2/ Με email στο info[at]sesoyla.eu

3/ Μέσω της σελίδας μας στο Facebook

Είμαι επαγγελματίας, υπάρχει δυνατότητα χονδρικής πώλησης;

Εξυπηρετούμε και επαγγελματίες στον χώρο της εστίασης και εμπορίας τροφίμων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.